Travskolan

Hej!
Igentligen var det ju meningen att jag i videobloggen skulle berätta om vad vi gjort på travskolan, men när inte det funkar får jag väll göra det via text istället!

När jag slutat (hade långdag) så sprang(och gick) jag till travskolan och Sara www.sarabubbis.blogg.se som hade kortdag var där och fotade redan:-P När Jon och Camilla kom så tog vi in hästarna och sedan bortade vi Russin (som Sara red) och Bus Johan (som jag red) och sedan sadlade och tränsade vi:) Hade supersnygg hjälm, en rund vit travhjälm:-P Aja, vi red i en stor hage. Idag hoppade vi inte, försökte få Bus Johan att gå skänkelvikning, gick väll sådär.. Fast framdelsvändningen gick rätt bra:D




Kommentera och gör mig glad!
Postat av: Anonym

Sv: tack så jätte mycket, följ jätte gärna min blogg med bloglovin är du snäll :)

2009-10-14 @ 18:50:32
URL: http://beloni.devote.se/

Tack för att just DU kommenterar min blogg sötis<3:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den kan jag inte se)

Har du en blogg?

Skriv en kommentar=)

Trackback
RSS 2.0