Uppdatering!

Hej!
Hoppas ni mår bra, det gör jag :) Igår blev det bara två korta ointressanta inlägg, vilket jag beklagar.. Men jag hade ingen lust att blogga igår när vi kommit hit, utan roade mig med att läsa ''Den lilla staden på prärien'' ska försöka skriva en recension om den så fort jag kan, kanske rent av idag?=) Vi har iallafall ätit lunch nu, och ska snart åka iväg och köpa presenter till Alvas kompis som har kalas imorgon och till vår kusin Nora som har fyllt tre! Grattis till dig<33  Hm.. Sen åker vi hem till Skorpan och tittar till honom, stackarn hatar att vara hemifrån så vi lämnade kvar han:( Nu så ska jag läsa Saras www.sarabubbis.blogg.se blogg och se vad hon och Emelie gjorde igår på travskolan!:) Själv kunde jag ju inte vara där, jag skulle ju till mormor.

Ha det bra!<3


Kommentera och gör mig glad!

Tack för att just DU kommenterar min blogg sötis<3:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den kan jag inte se)

Har du en blogg?

Skriv en kommentar=)

Trackback
RSS 2.0