Utvecklingssamtal - idag!!

Hej!

Idag har jag utvecklingssamtal när skolan slutat:( Aja, enligt Emilia går det snabbt:D www.emmebloggare.blogg.se Hon följer förresten med hem efteråt också;)

Idag är det bara nollgradigt, fast det blir nog kallare snart..:/ Brr..! Har på mig ett par jeanstight, ett par jeans och så mjukisbyxor över! Hoppas att jag inte fryser nu;P

Måste ha sovit väldigt konstigt inatt, för har jätteont i nacken, axlarna och upp mot halsen :S Hoppas det går över;)

Men kommer förhoppningsvis att överleva utvecklingssamtalet, har ju inte gjort något direkt som hon kan klaga på..

Minns ni förra gången jag hade utvecklingssamtal? Om det var någon som läste min blogg då, nu ska jag låtsas som om det är någon som läser min blogg både nu och då!
Inlägget hittar ni i kategorin ''Dom första inläggen''

Nu ska jag tjata på Alva så hon lånar böcker till mig på bokbussen:P

Kommentera och gör mig glad!

Tack för att just DU kommenterar min blogg sötis<3:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den kan jag inte se)

Har du en blogg?

Skriv en kommentar=)

Trackback
RSS 2.0