Min bokhylla

Här kommer nästan hela min bokhylla, om ni vill att jag ska recensera en bok så är det bara att skriva det i en kommentar!


Pappa Pellerins dotter - Maria Gripe


Falskspel och finter - Mikael Thörnqvist


Sagan om Milton


Bonniers stora häst-lexikon


Stora boken om ridning


Vilse i vildmarken - R.E Toresen


Älskade ponny


Malins stallbok


Shadow - Från problemhäst till showstjärna - Karin Tillish


Första bakboken - Johanna Westman


Stallgänget på Tuva 4 - Lena Furberg


Fotboll och kyssar - Mikael Thörnqvist


Bortgjord - Francine Pascal


Digital Fotografi - Scott Kelby


Om jag kunde drömma - Stephenie Meyer


Kulla-Gulla - Martha Sandwall-Bergström


Fastersarvet - Gunborg Wildh


Halvvägs till himlen - Gunborg Wildh


Vår vän Anne - L.M Montogomery


Anne på egen hand - L.M Montogomery


Lilla Marilla - L.M Montogomery


Anne på Grönkulla - L.M Montogomery


Ett steg på väg - Jean Richardson


De första stegen - Jean Richardson


Fröken Sprakfåle - Lisa Eurén-Berner


Fröken Sprakfåle växer upp - Lisa Eurén-Berner


Essan - Anta Gustavsson


Jane Victoria kommer hem - L.M Montogomery


Jane Victoria - L.M Montogomery


En egen kattunge - Kurt Unkelbach



Den lilla drottningen - Jeanna Otherdahl



Vår sista sommar - Lois Lowry


Hemlängtan - Michelle Magorian



Ett föl växer upp - Elin M. Ellingsen


Emily och hennes vänner - L.M Montogomery



Emily - L.M Montogomery


Fem söker en skatt - Enid blyton


Den förbjudna ritten - Bonnie Bryant


Jag vill ha Stella! - Jennifer Johansson




Fem gör ett fynd - Enid Blyton



Carole får problem - Bonnie Bryant


Mysteriet med tjuvgömman - Enid Blyton


Mysteriet med den försvunna katten - Enid Blyton



Fem tillsammans igen - Enid Blyton





Vargbröder - Michelle Paver


Havets fångar - Michelle Paver



Demonernas port - Michelle Paver



Jagad av klanerna - Michelle Paver



Ondskans schaman - Michelle Paver



Fem och kidnapparna - Enid Blyton

Kommentera och gör mig glad!

Tack för att just DU kommenterar min blogg sötis<3:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den kan jag inte se)

Har du en blogg?

Skriv en kommentar=)

Trackback
RSS 2.0