200 inlägg!

Hejsan!  Vet ni? Det här är inlägg 200:D Tyvärr (för min del, villsäga) så har jag ju lovat att visa 20 bilder, inte 200 tur nog! Dom kommer här:) Idag ska jag vara med Sara:D

SalmiakHär är Puff
Batens (Han stog på Travskolan förut)
Jag & Kompis Sommaren 08, Bild: Sara
Kompis & jag Bild: www.sarabubbis.blogg.se

Gustav

Kompis & Gustav

''Mitt rum''
Här  sov jag när vi gjorde om mitt rum
Bus Johan & Salle
Frans


Trött Emma
Jag är trött
Vantar jag glömde i vintras, hittade dom på Travet:P
Mina gamla vantar, glömde dom på travet







Kommentera och gör mig glad!
Postat av: sara

fiina<3

2009-08-15 @ 10:46:19
URL: http://sarabubbis.blogg.se/

Tack för att just DU kommenterar min blogg sötis<3:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den kan jag inte se)

Har du en blogg?

Skriv en kommentar=)

Trackback
RSS 2.0