300!

Nu så ska jag visa trettio bilder för att jag har skrivit trehundra inlägg:)








Jag och Kompis Bild Sara www.sarabubbis.blogg.se (har redigerat den lite för att inte en bil bla, skulle vara med)


Bild: Sara www.sarabubbis.blogg.se

Här är en bild på Nadarro (han stog bara några veckor på travskolan) har redigerat den lite, men har ingen bättre bild:(


Russin ligger i hagen

Batens (han stog på travskolan förut)


Leon som stog på travskolan förut


Puss på dig! Bild: Sara www.sarabubbis.blogg.se
Bild: www.sarabubbis.blogg.se

Bild: Sara www.sarabubbis.blogg.se
Bild:Sara www.sarabubbis.blogg.se

Tom chipsskål (från när jag och Sara tältade i sommras)


Tom popcornskål (Från när jag och Sara tältade i sommras)

Gooodis!

Mmm, nu när jag visar bilder på massa goda saker, blir jag sugen på något sött<3






 

            






Hilda som var pa Travskolan forut (fast det kan vara Russin ocksa, men ser ut som Hilda)

Kompis äter:P<3 (Här funkar å, ä o ö:D

Gustav äter



Tårta:P

 

Nu har jag visat 30 bilder!:D


Kommentera och gör mig glad!

Tack för att just DU kommenterar min blogg sötis<3:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den kan jag inte se)

Har du en blogg?

Skriv en kommentar=)

Trackback
RSS 2.0