Aktiv

Hej!<3 Någon mer än jag som blir typ blogggalen och bloggar hela tiden?:P  Jag försöker komma upp på akivlistan förresten (byta ämne) men vet inte riktigt hur det går...:( Hur många inlägg per dag måste man skriva för att komma där? Jag försöker skriva iaf 5 inlägg per dag, men förmodligen måste man skriva fler för att komma med där... Men det skulle vara jätteroligt att stå på den listan, för då kan man iaf hoppas att man får fler läsare på bloggen:) Men förmodligen kommer det att ta hundra år att hamna där^^ Men ska försöka så gott jag kan och hinner iaf:) Nu har jag iaf skrivit ett inlägg mer idag, så blir det inte så jättestressigt ikväll för att hinna blogga massvis:)

Kommentera och gör mig glad!

Tack för att just DU kommenterar min blogg sötis<3:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den kan jag inte se)

Har du en blogg?

Skriv en kommentar=)

Trackback
RSS 2.0