Bilder från idag!

Hejhej!:) Nu är jag hemma och laddat upp bilderna, och nu ska jag visa lite för er=)

Vädret var sådär, när vi gick hem började det regna
Ballonger flyger:)

Min dricka:) Öppnade den bara lite och drack, för att det inte skulle bli som på ridskolan:P
Min läsk :)

Det går att dricka utan att öppna helt:P
Jag dricker läsk (har bara öppnat ett pyttelitet hål) Bild: Sara www.sarabubbis.blogg.se

Lite gräs:)
Gräs=)

Ett blad på banan
Ett blad ligger på banan

Bladet
Bladet igen


Det var väldigt roligt att fota bladet:P


Himlen var ändå rätt så blå


Och det fanns hästar där också faktist! (Bilden är redigerad)
Så, det var några bilder:) Fler kommer kanske efter maten, men nu ska vi äta!
Har precis varit och hackat lök, man gråter ju mängder! Men när jag var hemma hos Emilias farmor förra sommaren och vi skulle hacka lök, då grät jag ingentin, trots att jag pressade löken mot ögonen! Men nu fick Alva ta över, så nu är det hon som står i köket och gråter ist för jag!
Kram!<3

Kommentera och gör mig glad!

Tack för att just DU kommenterar min blogg sötis<3:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den kan jag inte se)

Har du en blogg?

Skriv en kommentar=)

Trackback
RSS 2.0