Bilderna!

Hejhej!<3 Nejdå, jag har inte råkat trycka på någon knapp så alla bilder raderas från datorn! Ingen fara, nej jag ville bara säga att jag har bara 15 bilder kvar nu, (kursiverat ´bara` som Emily tycker om att göra i L.M Montogomerys böcker, hon gillar att kursivera då.) Men dom kommer under morgondagen, förhoppningsvis redan på morgonen, men det beror på när jag vaknar! Ska bli skönt att sova ut imorgon, fast igentligen har jag inte klivit upp så tidigt, det blir tidigare när ponnysarna kommer! Ja, dom kommer på Måndag, så då blir det upp tidigt och ner till dom:)<3 Ska bli jättekul att få träffa dom igen nu, när man inte träffat dom på hela sommaren! Men kanske borde berätta vad jag huvudsakligen skapade det här inlägget för - Jo! Jag har som sagt lagt in några bilder till i inlägget ´300` Så ni får gärna kika:)
Trevlig kväll!
Kram!<3

Kommentera och gör mig glad!

Tack för att just DU kommenterar min blogg sötis<3:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den kan jag inte se)

Har du en blogg?

Skriv en kommentar=)

Trackback
RSS 2.0