Ensam hemma

Hejsan!<3 Nu är jag ensam hemma, om ca två timmar kommer Angelica & hennes mamma och hämtar upp mig, också ska hon & jag gå på det där stället med stånd och karuseller:P Sara & jag skulle kanske ha gått med varandra innan, men fick inte för mamma=( Så nu får jag sitta och ha tråkigt i två timmar:( För att fördriva tiden kan jag ju visa lite bilder=)

Nej det blir inga bilde=( För jag ittar inte några:'(

Kommentera och gör mig glad!
Postat av: sara

tråkit att vi inte kunde gå me varandra men imorrn kanske vi träffas där:D fö jag sk ju gå på kvällen ida me emelie och då är inte du kvar=(



kram sara<3

2009-08-15 @ 12:18:11
URL: http://sarabubbis.blogg.se/

Tack för att just DU kommenterar min blogg sötis<3:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den kan jag inte se)

Har du en blogg?

Skriv en kommentar=)

Trackback
RSS 2.0