=)

Hejhej!<3 Nu har jag kommit hem från Angelica och satt mig framför datorn. Angelica och jag har typ... Hm, vad har vi gjort? Har minnesförlust just nu, så kommer inte på någonting^^ Man får väll hoppas att minnet kommer tillbaks snart:) Vi träffade förresten Camilla imorse påväg till skolan, och hon berättade att ponnysarna skulle vara tillbaks på Söndag/Måndag; ska bli jättekul att komma tillbaks i gamla vanor och vara där på mornarna, det känns lite konstigt att gå dit utan att vara där:( Igentligen skulle vi förresten (trodde jag) ha tre långdagar i vecka då:P Men vi ska bara ha på ons o torsdagar iaf:)
Kramis!<3

Kommentera och gör mig glad!

Tack för att just DU kommenterar min blogg sötis<3:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den kan jag inte se)

Har du en blogg?

Skriv en kommentar=)

Trackback
RSS 2.0