Förlåt...

Nu har jag precis kommit tillbaks hem från mormor och morfar och ska snart packa väskan inför imorgon:) Jag har redan ställt mobilklockan, så bloggar innan skolan, men nu ska jag berätta om min dag:) Ja, som ni redan vet var ju jag och Sara och fotade först innan lunch, och efter lunchen åkte vi till farmor:) Hon och en vän till henne har köpt en husvagn och brukar sälja jordgubbar och potatis:) Och nu har dom ställt husvagnen på ett jättemysigt ställe och så är dom där på dagarna, men dom fick bara ha den där några dagar till, sen ska dom till ett nytt ställe. Det var ''skog'' bakom husvagen (lite träd och buskar) och framför var det några meter gräs och sedan en liten strand och sedan en långgrund (vet inte vad det var, men det var vatten iaf:P) Sedan runt om husvagnen var det en stor ''tomt'' så Alva och jag spelade badminton, eller pinne med fjäderboll, som jag brukar säga till Alva^^ Men det var faktist roligt:) Alva och jag tävlade om vem som kunde springa först till ett ställe och tillbaks:P Jag vann:D Fast då blev Alva sur och fuskade^^ Sedan fikade vi och småpratade och hade trevligt=) Sedan åkte vi vidare till mormor och morfar och där fick vi middag:) Men ska väll packa inför imorgon och sätta mobilen på laddning:) Men pappa knäppte lite bilder därifrån förra gången dom var där (då red jag) så ska visa:) Förlåt förresten för den dåliga uppdateringen idag:(







Så, det var några bilder, fast är faktist lite besviken på pappa, han ju ingen från husvagnen och ner mot vattnet:( Synd att jag glömde systemis hemma idag:( Men nu ska jag packa.
Kramis!<3


Kommentera och gör mig glad!

Tack för att just DU kommenterar min blogg sötis<3:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den kan jag inte se)

Har du en blogg?

Skriv en kommentar=)

Trackback
RSS 2.0