Godmorgon!

Godmorgon:) Hmm... Nu har jag råkat trycka in någon inställning så det blivit konstig text (som när man kommenterar innan man skickat) Men har ju alltid tyckt om den texten, sa ska inte klaga! Snart märker jag ju om det syns när jag publicerat också, eller kan förhandsgranska nu på engång, blev så nyfiken:P Det ser ut som vanligt när jag publicerar det:( Ops! Nu har jag helt klart gjort något med datorn, kan inte skriva å,ä och ö! (jag kopierar dom ist) Sen funkar inte t.ex, utropstecknet utan då får jag ett frågetecken;) Så ska publicera det här och se om det försvinner eller om man får ha det så här:P
Kramis!<3

Kommentera och gör mig glad!

Tack för att just DU kommenterar min blogg sötis<3:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den kan jag inte se)

Har du en blogg?

Skriv en kommentar=)

Trackback
RSS 2.0