Hemma igen

Hejhej!<33 Nu har jag precis kommit hem och satt mig framför datorn:) Det finns inget alls att berätta om min dag, den har varit urtrist och lång:( Men nu är jag hemma iaf och imorgon vill jag köpa nagelack! :D Har faktist 280 kr i sparbössan! <3:D Den som annars brukar vara väldigt tom... Nu på Torsdag blir det ridning:) *vissla vissla* Men jag kommer inte på nått att skriva, så ni ska få höra om min jätteintressanta dag. Jag vaknade vi åttatiden kanske, men somnade om och vaknade igen vid 10:O Sedan klev jag upp och åt frukost, sedan bråkade jag lite med Alva och därefter så lånade jag datorn (tror jag) och kanske en timme senare blev lunch och därefter lite mer dator och sedan så kollade jag på när mormor och Alva spelade spel:P Sedan lärde jag mormor (försökte iaf) att skriva sms - Tror inte jag lyckades dock... Sedan blev det middag och nu är jag hemma! Visst var det en väldigt tråkig dag?

Skorpis<3 Bild Sara =)
Bild: Sara www.sarabubbis.blogg.se =)

Kommentera och gör mig glad!

Tack för att just DU kommenterar min blogg sötis<3:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den kan jag inte se)

Har du en blogg?

Skriv en kommentar=)

Trackback
RSS 2.0