Hihi

Hejsan!<3 Nu har jag precis kommit tillbaks från ridningen och ska snart hoppa i duschen:) Mamma, pappa och Alva har åkt ut till farmor, så jag är ensam hemma. Blir väll lite mer bloggning senare under kvällen då. Men nu ska jag befätta om ridningen=)
Sara och jag kom dit vid tvåtiden och då borstade vi först Frans och sedan Tingeling, som Sara skulle rida:),  själv skulle jag rida Merlin:) Sedan så köpte vi toast som en tidig middag (kl fyra) och sedan gjorde jag iordning Merlin. Vi red ''ut'' villsäga red vi typ i en paddock fast med gräs^^ Då red vi på volter:) Sedan hände väll inte så mkt mer och därefter red vi upp till stallet. Sedan satt jag uppe i kafeterian med Angelica och Emilia medans dom åt, själv läste jag (det finns böcker där) Svarta hingsten & flickan :P Men hann inte så långt innan dom var klara och Sara kom tillbaks. Då hjälpte jag henne med Tingeling, och sedan smörjde vi. Emilias mamma skulle skjutsa hem oss (Sara bor på gatan ovanför mig) jag hade köpt en dricka när jag köpte toasten, och den hade stått öppnad i stallet hela dagen (vilket jag inte tänkte på) och bjöd Emilia och Angelica, Sara ville inte ha. När Angelica skulle svälja spottade hon plötsligt ut alltihop och sa:
- Det var sågspån i! Men det var inte sågspån, utan en fluga!:S:S Uff, hoppas ingen blir sjuk:( Sedan spottade vi tills Emilias mamma skjutsade hem oss, och nu är jag här! Men nu ska jag duscha!
Kramkram!<3

Frans
Hittade ingen på Merlin, så fick bli på Frans.
Men får lite dåligt samvete, så blir två på Kompis också!

^^ Saknar dig:'(<3Kompis<3 Saknar dig:'(

Kommentera och gör mig glad!

Tack för att just DU kommenterar min blogg sötis<3:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den kan jag inte se)

Har du en blogg?

Skriv en kommentar=)

Trackback
RSS 2.0