Hihi

Hejhej! Idag har det inte blivit så mkt bloggning då, men ska ta och berätta vad vi gjort nu:) Vi kom till stället med stånd och karuseller typ efter middan, och före det så hade vi byggt en banan med Alva som vi hoppade:) När vi kommit dit så åkte vi några karuseller och sedan så gick vi och kikade:P Både jag och Sara köpte armband och ett Foppatoffelmärke var:P Jag köpte med Hello Kitty<3 Sedan så kikade vi lite till ocksådär och sedan gick vi hemåt, och på ehmvägen hände en rolig greh! Jag skulle öppna en typ sak med blått pulver i (godis) Sara tittade ner och plötsligt kom ett blått rökmoln emot henne! Det var mitt pulver det:P  Men nu kommer lite bilder!

SKorpan sitter också med vid matbordet!
Haha:P Skorpan sitter också med vid matbordet, men ingen mat har han fått!
(Ursäkta  den dåliga bildkvaliten)


Nej nu ska jag ta och hoppa i säng!
Godnatt godnatt!<3

Kommentera och gör mig glad!

Tack för att just DU kommenterar min blogg sötis<3:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den kan jag inte se)

Har du en blogg?

Skriv en kommentar=)

Trackback
RSS 2.0