Kompis!<3

Gissa vad!? Joo, imorse sms:ade Sara till Camilla, och hon skrev att några ponnysar hade kommit hem! Då var det typ bara fem min kvar tills vi skulle gå, så hann inte skriva på bloggen. Sedan rusade (nja, gick i maklig takt då) till travskolan och gissa vilka som kommit hem! Kompis<33 & Gustav! :D Så vi släppte ut dom då, och fick se Camillas hundvalp, supersöt!<3 :) Sedan frågade hon om vi ville komma nu i eftermiddag, så jag ska gå till skolan (Sara har långdag) och sedan ska vi gå till travskolan:) Blev så himla glad när jag såg Kompis stå i sin box! (Camilla visste inte vilka som hade kommit) Dom verkar ha fått en bra ''uppfostran'' på betet, ingen betade:P Fast Kompis var pigg, men det fattar man ju - Han ville väll busa med Gustav i hagen! Dom var supersöta när dom sprang i hagen:P Men vi ska dit om en stund då, och kamerorna ska med:)
Kramis!:)

Kommentera och gör mig glad!

Tack för att just DU kommenterar min blogg sötis<3:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den kan jag inte se)

Har du en blogg?

Skriv en kommentar=)

Trackback
RSS 2.0