Korkskruvar

Hejhej!<3 Nu har jag kommit tillbaks och fotat lockarna och lyckliga Alva - Som fick en ''fantastisk'' (skojar bara Emilia^^) barnvakt medans jag var borta! Emilia passade Alva och dom satt och spelade sims 3 :) Jag klippte bara lite kortare och så gjorde frisören korkskruvelockar på mig! Men här kommer bilder iaf :)

Framifrån

Sidan

Bakåt
Kommer att visa igen när lockarna är borta



Alva rider på Emilias rygg och Emilia läser

Alva ligger i soffan



Tillsammans

^^

Spelar Sims 3

^^

Tossingar:)
Såhär blev det när jag målade tånaglarna


Andra foten

Alva har ''städat''

Alvas nalle



Alva - Här ska böckerna vara, inte på sängen!


Alvas tidningar på golvet





Sådärja! Tjuog bilder från idag, och under kvällen blir det med säkerhet ännu fler! :)

Kramiskramis!<33

Kommentera och gör mig glad!
Postat av: sara

fin du blev=)

2009-08-18 @ 17:56:08
URL: http://sarabubbis.blogg.se/

Tack för att just DU kommenterar min blogg sötis<3:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den kan jag inte se)

Har du en blogg?

Skriv en kommentar=)

Trackback
RSS 2.0