Luktar såå gott!

Hihi, sitter och spräjar runt i rummet o på mig med en dålig hårspray som luktar jättegott:) Pappa köpte den för ett halvår sen (ca) och på något konstigt sätt har den hamnat inne på mitt rum som doftspray:P^^ För den funkar typ inte som hårspray:P Pappa trodde det var sånt där spray-balsam:) Men nu ska jag hoppa i säng, tror det blir sovmorgon imorgon:P
Good night!
lr
Goodnight!(Oj! Jag kan ett engelskt ord, fast nu blev jag osäker, mellanrum lr inte?)^^
Hihi, sov gott iaf:P

Kommentera och gör mig glad!
Postat av: Lena i Spanien

vad för hårspray?



besök gärna min blogg - flyttar som 17åring till Spanien

2009-08-25 @ 21:17:33
URL: http://lenaispanien.blogg.se/

Tack för att just DU kommenterar min blogg sötis<3:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den kan jag inte se)

Har du en blogg?

Skriv en kommentar=)

Trackback
RSS 2.0