Naglar & lite annat...

Nu sitter jag och försöker få bort nagellack under naglarna, har bestämt mig för att måla om naglarna, men den här gången blir det bara genomskinligt lack. Har nyss tagit bort det förra lacket och nu ska jag måla dit nytt om en stund. Joo, förresten, började fundera på det här nu... Hur lång tid tar det (ca) för er att skriva ett inlägg (om ni har blogg) ett normalstort, typ som det här? För mig tar det ibland hur lång tid som helst, jag kan börja på ett inlägg och sedan gå ifrån datorn och fortsätta en halvtimme senare. Men ibland så skriver jag bara några meningar för att bara skriva i bloggen och publicerar det. Som nu, jag skriver lite och sedan börjar jag ägna mig åt annat och kommer sedan på att jag håller på med det här... För att byta ämne, så har Skorpan fått en kattlucka ut till balkongen för några dagar sen, och idag när jag, Alva & Emilia satt och spelade spel hörde jag hur kattluckan slog igen och Skorpan kom in<3:D Vilken duktig misse! Nu ska jag måla på lacket och därefter låta det torka. Så ska publicera det här nu:)
Kram!<3

Kommentera och gör mig glad!

Tack för att just DU kommenterar min blogg sötis<3:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den kan jag inte se)

Har du en blogg?

Skriv en kommentar=)

Trackback
RSS 2.0