Nöjd och glad

Hejhej!<33 Nu har jag precis kommit hem och tänkte berätta för er vad jag köpt innan jag ringer Emilia:) Joo, jag köpte ett vit Depend nagellack och små pärlor man kan sätta på naglarna:) Sedan köpte jag en skolväska också:P Nu har jag varit så duktig så jag har tillochmed knäppt kort på sakerna! Så ni ska få se bilder. Sedan ska jag ringa Emilia, får se vad vi hittar på för nått:)

Väskan:)
Här är skolväskan:)

Pärlor:)
Pärlorna=)

Nagellack
Suddig bild på nagellacket

Såja, nu vet  ni vad jag köpt iaf och nu ringer jag Emilia och hon ska komma hit:)

Kommentera och gör mig glad!
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; tack för din röst :)

allt bra? :D

2009-08-17 @ 13:17:09
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: sara

fin väska,fin nagellack=) måste cokså köpa vitt för vårat är as löst=( för har läst inlägget över och för ett tag sen så försökte ja måla som du gjort men det gick jättedåligt för det bara rann=P men vart har du köpt dom där sakerna som man sätter på naglarna?

2009-08-17 @ 17:30:26
URL: http://sarabubbis.blogg.se/

Tack för att just DU kommenterar min blogg sötis<3:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den kan jag inte se)

Har du en blogg?

Skriv en kommentar=)

Trackback
RSS 2.0