Nu vet jag hur min dag blir!

Hejhej!<33 Ja som rubriken ovan säger så - Nu vet jag hru min dag blir! (ungefär iaf:P) Om en stund åker jag, Alva & mamma och köper nagelack:) Vid halv tvåtiden ska mamma jobba och då är jag och Alva ensamma tills kl 5 :) Vet ní vad jag har gjort för nått!? Joo, jag har gått igenom massa inlägg och bytt kategorier på dom:) Men är inte riktigt klar än, fixar resten en annan dag tror jag... Men nu ska jag visa bilder :)


Söt kanin från kaninhoppningen


Det fanns hästar på kolmården!

Pjakkur blir skodd
Bilder från ridlägret har jag ju inte visat än!
Pjakkur blir skodd :) Bild: Sara
www.sarabubbis.blogg.se

Glampi - Hästen Sara red :)
Här är Glampi som Sara red!
www.sarabubbis.blogg.se

Pjakkur dricker
Pjakkur dricker

Skorpis<3
Skorpan sover...

Kissemisse
En katt

Klubbor
Mmm... Klubbor!

Sådärja, lite bilder :)

Kramikrami!<333

Kommentera och gör mig glad!

Tack för att just DU kommenterar min blogg sötis<3:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den kan jag inte se)

Har du en blogg?

Skriv en kommentar=)

Trackback
RSS 2.0