Oj!:S

Ojdå! När jag skulle dra ner rullgardinen ramlade hela ner på golvet! Blev rätt chockad=P *Tittar på rullgardinen som ligger nedanför mitt fönster* Önskar att jag hade filmat det, skulle ha varit roligt, fast kunde ju inte veta att den skulle fara ner direkt:P Hihi;) Men nu har pappa hjälpt mig att få upp den, men imorgonbitti filmar jag när jag drar upp den, det är faktist väldigt stor chans att det händer igen! Sådant brukar ju hända mig:P (t.ex det blå pulvret för några veckor sen:P) Vet ni vad jag gör nu? Sitter med solglasögon på och tänker på Emilia www.emmebloggare.blogg.se som har åkt till Turkiet! Måste medge att det skulle vara skönt med lite värme och slippa skola! Fast inte om ponnysarna är hemma, och förhoppningsvis är dom hemma imorgon eller på tisdag iaf:) Vi vet fortfarande inte riktigt när dom kommer hem, men dom skulle komma hem någon gång idag eller imorgon, men om inte Camilla sms:ar/ringer innan typ sju imorgon så blir det inga ponnysar:( Men nästa måndag har jag förhoppningsvis fått träffa ponnysarna (och Kompis såklart!<33) igen!:D Och ingen värme i världen gåt upp mot det!

Godnatt!


Kommentera och gör mig glad!

Tack för att just DU kommenterar min blogg sötis<3:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den kan jag inte se)

Har du en blogg?

Skriv en kommentar=)

Trackback
RSS 2.0