Om idag:

Hejhej! Idag så åkte jag och Sara & min mamma & Alva och badade i havet:P Sedan köpte vi glass, Alva köpte den nya dyra Magnumglassen, men den var väldigt liten, men lådan och pinnen var fin:P Smakade den iaf, men den var inte så god *besviken, hade väntat mig nått goare* Jag & Sara köpte Magnum Strawberry :P Den var iaf lika god som vanligt!<3 Sedan for vi hem och badade i poolen, vi har tömt den, för  det var sniglar i den:( Men igår fyllde vi den, och idag var det faktist 18 grader! Vi körde strömmen tillsammans med Alva, och åkte i gummibåten:P Sedan gick vi in och spelade Sims 3 tills Sara skule hem och äta. Nu så ska vi äta om en stund, det blir grillat:) Sedan blir det väll mer bloggning antar jag:P
Kram kram!

Ska visa lite bilder:P

Sara äter surt vinbärSara äter surt vinbärSara äter surt vinbär
 Sara äter vinbär - 1,2,3^^


Jag hoppar
Hihi:P Vad rolig händerna såg ut:P

Sara hoppar

Sara är en fågel (tror jag)

Haha:P Jag är en mask!

Jag är en mask, som försöker låsa upp mobilen och skrattar samtidigt!

Sara hänger upponer
Sara hänger upponer



Weehoo!

Jag upponer!

Jag är en apa!

^^
Haha


Saknar dig Rosen! R.I.P Rosa!
Saknar dig så älskade Rosa! R.I.P Rosa!<3

Kommentera och gör mig glad!

Tack för att just DU kommenterar min blogg sötis<3:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den kan jag inte se)

Har du en blogg?

Skriv en kommentar=)

Trackback
RSS 2.0