Om igår & idag

Hejhej! Igår så började vi dagen med att kolla på väskor, jag hittade en riktigt fin, med ränder, men vi ska köpa den idag ist:P Bild kmr!  Sedan så köpte jag jeans, och Alva köpte en munkjacka och ett par mjukisbyxor:) Sedan så åt vi lunch och därefter köpte vi godis och åkte sedan hemmåt:P Hemma badade jag och Alva i poolen och sedan åt vi grillad korv:P Vi sklle igentligen åka och fiska efter maten, men det var för varmt, så vi badade i poolen och åt grillad korv och marschmallows (stavas det så?) hemma ist:P Sedan tältade pappa & Alva (dom skulle göra det igår, men dom kollade bara på film i tältet, och igår så såg dom klart på filmen och tältade) och mamma och jag såg på film:P Idag ska jag, Alva och pappa först åka iväg och bada, och sedan ska vi ka till farfar och sova där till på onsdag. Det ska ju bli kul att sova hos farfar då, men det känns tråkgt att missa när ponnysarna kmr hem:( Men kommer hälsa på dom när jag kmr hem förtås! Kommer inte att kunna blogga nu på några dagar då, dom har (nog) inget internet däruppe i farfars stuga, och dom har i vilketfall som helst ingen dator, så det kvittar ju. Men ska väll ha det skönt däruppe iaf:P
Krami krami!



ALva ligger på bordet^^

Kommentera och gör mig glad!

Tack för att just DU kommenterar min blogg sötis<3:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den kan jag inte se)

Har du en blogg?

Skriv en kommentar=)

Trackback
RSS 2.0