Om mig

Hejhej!<3 Här kommer ett sånt där ''Om mig inlägg för nya läsare'' :)

Namn: Emma
Ålder: 11 år
Bor: Sverige
Familj: Mamma, pappa & Alva (min lillasyster)
Favoritfärg: Grön, blå & gul (färgerna på Kompis nuvarande grimma, lr det är bara en grön gräsflack iofs, men ändå!)
Hårfärg: Antar väll att jag är blond:)
Intressen: Vara i stallet, vara med kompisar, datorn, läsa och fota:)
 Sådärja... Blev visserligen en kort ''Om mig inlägg för nya läsare'' men bättre än inget:P


Kommentera och gör mig glad!
Postat av: sara

fast hans nya grimma är väll blå och vit?=) men hanns förra va blå och gul?=) för alla fick väll en ny?

2009-08-18 @ 08:22:58
URL: http://sarabubbis.blogg.se/

Tack för att just DU kommenterar min blogg sötis<3:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den kan jag inte se)

Har du en blogg?

Skriv en kommentar=)

Trackback
RSS 2.0