Ridningen

Nu ska jag berätta om ridningen då:) Eller kan iofs börja från skoldagens början, elr nää! För tråkigt:P Iaf, när vi slutat skjutsade Emilias mamma upp mig, Angelica och Emilia till ridskolan, och då bytte vi om, borstade och gjorde iordning hästarna, jag hade Merlin som förra gången:) Vi blev lite sena till lektionen, för en tjej glömde benskydden, och då fick vi skynda oss upp - Och tror inte det tog mer än två minuter för oss:O Så man kanske skulle bli stressad oftare, så kan lektionen börja snabbare^^ Visserligen var stigbyglarna väääldigt korta, men dom gick att ha iaf. Sedan red vi ut i skogen och tränade skänkelvikning på en bred stig (fran ena sidan till den andra) och när vi kommit tillbaka så red vi en liten stund i padocken innan vi slutade, och då tränade vi lite mer på skänkelvikning:)


Kommentera och gör mig glad!

Tack för att just DU kommenterar min blogg sötis<3:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den kan jag inte se)

Har du en blogg?

Skriv en kommentar=)

Trackback
RSS 2.0