Snälla gulliga små...

Snälla snälla gulliga små naglar, skulle ni inte kunna växa och bli lite längre och torka snabbare? (A) <3 Just nu så sitter jag och väntar på att naglarna ska torka så man får bli klar med dom och kunna göra något ordentligt! Men jag har iaf fixat fram dom där 20 bilderna som ni vet:P Och det är ju bra:) Dock så kan det nog ta ett tag innan nagelacksresultatet kommer upp på bloggen, men jag ska skynda mig så mkt jag kan iaf:P  *blåsa blåsa på naglarna* *vifta vifta* *Känna lite försiktigt* Bara en nagel kvar!<3 Sedan ska jag måla prickar små, falleralelå:P Hahah^^

Neeeej!:'( Råkade trycka på den dumma nageln som var kvar, så nu blir det till att måla på nytt (igen!)
Dajdidajdidajdidaj:P Är jätteblogggalen ikväll:P

Kommentera och gör mig glad!

Tack för att just DU kommenterar min blogg sötis<3:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den kan jag inte se)

Har du en blogg?

Skriv en kommentar=)

Trackback
RSS 2.0