Tråkigt väder

Hejhej!<3 Nu har jag lånat mormor och morfars dator och ska blogga lite hade jag tänkt=) Först och främst ska jag kanske berätta om vad jag gjorde igår när jag kommit hem till mormor och morfar. Joo, då så åt vi spagetti och köttfärsås och sedan läste jag ut boken jag köpte igår:P Den var väl sådär tkr jag... Sedan såg jag & Alva på film och åt godis=) Idag så kommer jag hem vid åttatiden, men lånar nog datorn mer så jag kan blogga. Vet inte vad jag ska göra idag, får väll se...  Vad ska ni göra idag?

Kompis<3
Eftersom jag inte är hemma blir det ingen ''ny'' bild, men visar den här på Kompis iaf:)<3

Kommentera och gör mig glad!
Postat av: A m a n d a [bloggenamandas]

Hej!

det skulle vara jättesnällt om du kunde rösta på mig här; http://fridasjoblom.blogg.se/2009/august/utkast-har-kommer.html ! skriv en kommentar på min blogg när du gjort det, så får du en länkning! :)

kram!<3

2009-08-16 @ 13:46:33
URL: http://bloggenamandas.blogg.se/

Tack för att just DU kommenterar min blogg sötis<3:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den kan jag inte se)

Har du en blogg?

Skriv en kommentar=)

Trackback
RSS 2.0