Vilken tur!

Hejhej<3 Nu har jag precis kommit tillbaks, när vi kom dit så köpte jag först en bok och sedan så tog Angelica en lott, och vann en jätte Nalle Phu! :O Sedan köpte jag ett par fingervantar jag ska ha på morgonen på hösten/vintern när vi släpper ut=) Och sedan tog Angelica en lott till (hon hade tagit några därimellen också) och vann en till jättebjörn! :O :P Sån tur hade inte jag direkt! Men vinstchanserna hade ju ökat lite om jag tagit någon lott:P Sedan hade hon vunnit två stycken smånallar också, och jag fick en:D Sedan köpte jag godis och därefter for vi hem till Angelica och fikade och sedan skjutsade dom hem mig:P Nu ska jag knäppa kort på sakerna så ni får se!


Det här har jag handlat under två dagar:
6 st armband
Ett par vantar
En bok
Två st godisklubbor med pulver (en idag o en igår)
Ett foppatoffelmärke
Jag fick en gosedjurshund av Angelica

                                                                   
VantarnaArmband
Hund (som jag fick av Angelica)Boken


Nu vet ní vad jag köpt för nått:P
Nu åker jag snart till mormor och morfar!
Kramiskramis<333

Kommentera och gör mig glad!
Postat av: Em

Hej! Allt bra ? :)

2009-08-15 @ 18:14:52
URL: http://emelojs.blogg.se/

Tack för att just DU kommenterar min blogg sötis<3:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den kan jag inte se)

Har du en blogg?

Skriv en kommentar=)

Trackback
RSS 2.0