Genom dina ögon

Genom dina ögon Av Stephenie Meyer.

Att jordens undergånr skulle se ut hade nog ingen tänkt sig, utomjordingar kidnappar folk och tar över deras kroppar, men det finns någon som stannar kvar i kroppen ändå..

Vandraren har bott på åtta planeter innan jorden, men ännu ine slagit sig till ro någonstans..
Hon blir tilldelad Melanies kropp, och märker till sin förskräckelse att hon fortfarande är kvar! En sökare blir tilldelad Vandraren eftersom dom behöver information om Melanie, pikarna därifrån gör det nte lättare för henne.

Sen händer det - hon blir kär! Tillsammans ger sig Melanie och Vandraren ut för att leta efter deras stora kärlek, men finns han fortfarande? Eller ska dom dö, någonstans ute i öknen under en palm? 

Boken var väldigt bra, även fast den var väldigt svår att fatta innan man om in i boken, dom första sidorna var helt obegripliga! Måste faktist kritisera slutet också, var lite som början och ganska komplicerat, trots att jag grät mängder! Igentligen ganska coolt, att en författare kan få en att gråta för att någon annan t.ex dör,någon man aldrig träffat, som antagligen inte ens finns!
Det lyckas Meyer otroligt bra med, hon skapar levande karaktärer och man vill bara läsa mer och mer!

Inte lika bra som twilight, men en bra bit på vägen, helt klart!

Kommentera och gör mig glad!

Tack för att just DU kommenterar min blogg sötis<3:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den kan jag inte se)

Har du en blogg?

Skriv en kommentar=)

Trackback
RSS 2.0