Bilder!

Hej:) Nu ä det dax för bilder härifrån!:P Fast först kanske ni vill höra om min dag?:) (Bilder på grejer ja köpt m.m kmr när jag kommit hem) Efter frukosten åkte vi in till  stan, pappa o Alva fortsatte till nån leksaksbutik, mamma o ja gick i affärerer:P Sen åt vi lunch när Alva & pappa kom tbx och sen gick vi och kikade i gamla stan, jag köpte en söt nalle:)<3 Sen åkte vi till Cosmonova och såg en havsfilm, rätt tråkig handling, men själva Cosmonova var skojigt:P^^ Haha XD Dock var det 3D och jag  får besvär me ögonen av glasögonen, så satt o blinkade^^ Nåjja, sen åt vi middag, köpte godis (mums^^) Och åkte därefter hem igen. Nu sitter jag i en fåtölj (gör jag inte alltid det?) Kollar ut och tittar lite förstrött på regnet, lyssnar med ett öra på mamma och pappas småprat och skriver i bloggen. Alva ska ha modevisning för oss snart^^ Hennes Hannah Montana klänning och hon:P^^
Men nu! 

                                 BILDER!


Jag åker pendeltåg:P


Alva o jag åker karusell (det ä min rygg^^)
                     Jag                                         Alva

Jag på väg till restaurngen (ursäkta att den inte ä roterad)
Mina nya kläder: ''jacka'' KappAhl, linne H&M, kjol KappAhl, väska (om nån ser den?) KappAhl:P

Ja smakar glass av pappa:P
Ursäkta att den inte ä roterad:(

Fritt fall:P (Inge ja åkte direkt)^^
 Ursäkta att det nästan bara ä bilder på fula mig:( Men eftersom vi bor på ett hotellrum så finns det inte direkt nå fint utomhus att fota tyvärr:( Nu blire inge mer bilder:(
Idag ä förresten sista kvällen här, imorgon åker vi till Kolmården o åker hem på lördagkväll. Nu ska jag läsa Twiligt, ha det bra!<3

Kommentera och gör mig glad!
Postat av: sara

fina bilder:), du ä inte ful :O

2009-07-11 @ 10:56:52
URL: http://sarabubbis.blogg.se/

Tack för att just DU kommenterar min blogg sötis<3:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den kan jag inte se)

Har du en blogg?

Skriv en kommentar=)

Trackback
RSS 2.0