Cyklat

Hej hej!:D Idag har jag handlat lite mat till mamma, ätit jordgubbar ur landet- Ja! Vi har fått jordgubbar i landet i år!:D Hurra! Och nu har jag fixat sallad till middagen, det blir kyckling och ris:) Sen ska vi ev, kolla på film:P Innan jag visar lite bilder så ska jag lägga ut en länk:P
www.sarabubbis.blogg.se Det är hon som är Sara (som ja skriver om väääldigt mkt:P) Och det är hon som fixat min bloggheader! Taaack så hemskt mkt Sara!<333333:DDD^^ Hon gör för övrigt jättefina headrar, kika själv så får ni se!
Att få fram bilderna tog så lång tid att jag hunnit äta:P


Kanin från kaninhoppningen:)
kanin från kaninhoppningen



Fick den av mamma:D<3 Ursäkta att bilden är så dålig, var tvungen att ha kameran vid spegeln, trycka på knappen o backa bakåt:P

Kommentera och gör mig glad!
Postat av: sara

hejsan, fin bild och fin tröja:D tror att ja har en sån fast svart=) ring ikväll (lördag) elr imorrn så berättar ja mer om shettisen ( inte fö att ja vet mkt om den då men om varför ja ska bli medryttare på den, fast det ä inte säkert att ja få bli det)

2009-07-04 @ 19:19:43
URL: http://sarabubbis.blogg.se/

Tack för att just DU kommenterar min blogg sötis<3:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den kan jag inte se)

Har du en blogg?

Skriv en kommentar=)

Trackback
RSS 2.0