Dammsuga

Hej hej!:) Nu var det nån dag sen jag skrev tyvärr:( Igår var jag hos mormor och morfar, några av mammas släktingar kom dit så vi åt middag där:P Idag har jag inte gjort så mkt, har packat grejer, imorgon åker jag till stockholm och kmr hem på lördagkväll^^ Sen på söndag ska jag packa till ridlägret (som ja o Sara ska på:D) Som börjar på måndag!:D<3 Det kmr altså att vara ganska tyst i bloggen nån vecka framåt, kan kanske skriva nått under stockholmsvistelsen, o kmr iaf fota mkt:P Sen på söndag kanske jag hinner skriva lite, och sen är det äntligen ridläger!;D<3 Och då kmr jag väll skriva på fredag lr lördag. Men nu ska jag iaf dammsuga. Men ska kanske visa nån bild först, aa!

BILDER FRÅN KANINHOPPNINGEN:

Söt
Dåååålig bild:P

Hopp!

Ursäkta dom dåliga bilderna, fick inga bra:(

Nej nu ska jag dammsuga!

Kommentera och gör mig glad!

Tack för att just DU kommenterar min blogg sötis<3:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den kan jag inte se)

Har du en blogg?

Skriv en kommentar=)

Trackback
RSS 2.0