Fortsätter skrivandet

Jah hej igen! Jag skulle bara byta om ovh dra ur knoppen i håret- Jättelockar! Haha xD Har dock borstat ur dom med vatten, så nu är det bara lite vågigt:P Vi ska snart ner och äta frukost, och sen ska vi till Gröna Lund:P^^ Mesen jag kmr väll bara åka småkaruseller:P^^ Nåjja, det var ju några år sen man var här sist^^ Som ni vet så kan jag inte visa bilder, så det blir inga idag helr:( Men det blir väll nå skojiga bilder från Gröna Lund iaf:P Igår var vi ovh kollade ´på en leksaksaffär, Alva var i sjundehimmeln, jag däremot ville bara att vi skulle färifran^^:P Vi har även smakat ''stockholmglass'' men den smaka likadnt som dom hemma:P  Nu ska vi äta frukost! Hejdå!

Kommentera och gör mig glad!
Postat av: sara

Du måste ju lära dig att åka riktiga karuseller!!:P

2009-07-08 @ 19:43:09
URL: http://sarabubbis.blogg.se/

Tack för att just DU kommenterar min blogg sötis<3:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den kan jag inte se)

Har du en blogg?

Skriv en kommentar=)

Trackback
RSS 2.0