Fredag (idag)

Ja nu, kommer det sorgliga, hemfärden:( Vi städade ihop och tränade sedan kadrilj och red därefter ut, sedan åt vi våfflor:) Därefter flätades pannluggar och svansar och hästar blev borstade:P^^ Sedan kom föräldrarna troppande, och det var dags för vår Kadrilj:P Vi red ner till Pippi Långstrump musik, och körde igenom programet i tölt. Sedan var det över- Ridlägret slut. Allt kändes (iaf enligt mig) dystert och tråkigt, ända tills mamma sa att jag fick anmäla mig för nästa år, och Sara fick, och alla andra ockå anmälde sig! Då kändes det inte så tråkigt att lämna dom 8 personer man lärt känna, man visste ju att det bara var adjö för 360 dagar!


Uppvisningen
Från kadriljen- Jag & Pjakkur

Hinner inte visa mer bilder från Ridlägret just nu, men självklart kommer det komma fler bilder från ridlägret!


Kommentera och gör mig glad!
Postat av: sara

snyft=(vill börja rida där=( men du skulle du kunna smsa Camilla och fråga när ponnysarna kommer hem?fö du har gratis sms och du har hennes nummer för jag har glömt att spara det:P

2009-07-18 @ 10:12:12
URL: http://sarabubbis.bogg.se

Tack för att just DU kommenterar min blogg sötis<3:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den kan jag inte se)

Har du en blogg?

Skriv en kommentar=)

Trackback
RSS 2.0