Om idag:

Hejsan! En lättnad för mig att se att iaf den här texen inte blir gigantisk, var lite orolig över det. Beklagar om ni inte kan läsa det som står:( Men det är inget viktigt i vilket fall som helst, så inte vara ledsna! :P Det är bilder från när vi badade med pyjamasarna förra gången vi tältade:) Men jag ska väll ta och berätta lite om idag jag:)
Joo, mamma och jag var först och kikade lite och så, och sedan så fikade vi och därefter for vi hemåt:P  Nu har jag nyss ätit och sedan så ska jag väll blogga lite mer:P Hihi XD

Aje^^ Brännässlor

Jag kör med lite brännässlor i bloggwn just nu, hoppas jag inte skrämmer bort någon?!^^

Kramis Emma!

Kommentera och gör mig glad!

Tack för att just DU kommenterar min blogg sötis<3:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den kan jag inte se)

Har du en blogg?

Skriv en kommentar=)

Trackback
RSS 2.0