Om tältningen:

Hejsan hejsan! Hoppas ni iaf e lite nyfikna nu över vad vi gjorde när vi tältade:) Jag, Sara och Alva (min lillasyster) köpte chips, godis och festis tills när vi skulle tälta. Alva fick hälften och jag & Sara delade på andra hälften. Alva satt inne och tittade på film (mamma o pappa var inte hemma) och jag och Sara satt och spelade Monopol i tältet:P När min pappa kom hem så badade vi och efter det gick vi in i tältet och la oss. På morgonen så spelade vi först Monopol - Vi spelade jättemkt Monopol^^ Och sedan badade vi och därefter åt vi frukost och borstade tänderna. Sedan vaknade Alva och då spelade vi Monopol tillsammans alla tre, Sara vann, jag kom tvåa och Alva trea. Visserligen vann jag över Alva med typ två poäng, med ändå^^ Sedan gick Sara hem och min farmor kom till oss. Vid 2 tiden kom Sara över igen och då badade vi och sedan spelade vi Sims 3. Nu har jag ätit och sedan så får jag väll se vad jag hittar på då:P Tyvärr hann vi inte fota något, men ska visa lite bilder från förra gången vi tältade, dock gör jag det sen.
Kramis Emma

Kommentera och gör mig glad!

Tack för att just DU kommenterar min blogg sötis<3:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den kan jag inte se)

Har du en blogg?

Skriv en kommentar=)

Trackback
RSS 2.0