Snart åker jag!

Hej^^ Om ca en timme så åker vi till Stockholm:) Weeho^^ Har sett på film inatt då jag tyvärr inte kunde sova, men det är lite (väldigt) svårt att se på film utan ljud:P^^ Sen upptäckte jag att det fanns text för hörselskadade, men då somnade jag, haha^^ Jag sitter och funderar på vad jag ska göra tills vi ska åka, tror jag ska visa bilder:)


                                     BILDER!


Saknar & älskar dig Kompis<3

jag & Frans
Bilden är tagen för ca 2 år sen:P
Shiit, va konsig ja ser ut^^ XD

Häst:)

Bild på en häst dit vi (ja & Sara) ska på ridläger:D '

Saras blogg: www.sarabubbis.blogg.se

Men om jag ska hinna skriva på två bloggar till får jag nog skynda mig!

Kommentera och gör mig glad!

Tack för att just DU kommenterar min blogg sötis<3:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den kan jag inte se)

Har du en blogg?

Skriv en kommentar=)

Trackback
RSS 2.0