Torsdag

Hej:) På torsdag började det gå upp för alla att vi skulle behöva åka hem från detta underbara ställe, men det fanns förstås inget annat att göra än att boka nästa år, vilket alla gjorde! Självklart njöt vi även av tiden vi hade kvar så mycket vi kunde! Och för att njuta riktigt ordentligt så red vi både ut, hade Gymhkana, spelade spel, tränade kadrilj och såg på Juno! Jo just det! Jag red Hetja istället för Pjakkur på torsdan, för han skulle skos. När vi körde Gymhkana så delade vi upp oss på tva låg, fem-fem. Vårt lag: Sara, jag o tre till:P Började med Hetja, vi körde tre grenar:P Vi vann båda första o sedan bytte vi häst, då vann vi också!:P 

Bilder kmr imorgon!

Kommentera och gör mig glad!

Tack för att just DU kommenterar min blogg sötis<3:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den kan jag inte se)

Har du en blogg?

Skriv en kommentar=)

Trackback
RSS 2.0