Trevlig dag

Hej hej! Nu skiver jag från Sveriges huvudstad- Stockholm! Weeho! XD^^ Vi åkte först bil hit då och checkade seda n in på hotellet och packade upp lite grejor:P Sedan var vi på stan och jag köpte en t-shirt (ljuslila) på H&M och ett par jeans på KappAhl och en väska, en ''jacka'' och en kjol:P Jag kan inte ladda upp bilderna här, så dom får ni se när jag kmr hem:P Sen köpte jag Om jag kunde drömma (Twiligt) Sara har läst den och ville också testa läsa dom^^:P Nu ligger resten av familjen på sängarna och tittar på Minneskonsert från Michael Jackson typ, själv såller på och sitter jag i en fåtölj och skriver på bloggen:P Mamma håller på o läser broshyrer om Stockholm och försöker bestämma vad vi ska hitta på imorgon:P  Jag örsökte förresten att blogga idag på Max, på pappas Iphone, men det gick bara att skriva i rubriksfältet, sen gick det inte:(  Nu ska jag skriva i dom andra bloggarna, hejdå!

Kommentera och gör mig glad!

Tack för att just DU kommenterar min blogg sötis<3:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den kan jag inte se)

Har du en blogg?

Skriv en kommentar=)

Trackback
RSS 2.0