Vi har tältat!

Hej! :)
Igår när jag skrivit föregående inlägg så följde jag med Sara och hennes familj till havet:D Jag och Sara red på hennes plastval som heter Molly och hoppade i vågorna:P<3 När vi varit och badat och jag kom hem så visade det sig att ingen var hemma och jag var utelåst! Jag fick då för mig att det fanns en nyckel i garaget, men självklart hade jag glömt bort att larmet gick om man gick in i garaget! Då sprang jag upp till Sara och fick låna telefon där, men mamma och pappa  var tvungna att handla klart innan dom kunde åka hem- Tur nog tystnade larmet så Skorpen spräckte inte sina öron. Jag och Sara gick ut och gungade lite tills mamma och pappa kom hem. Då gick Sara hem till sig och åt och jag hem till mig. När vi ätit klart cyklade vi ner till affären och köpte festisar till oss och Alva, tacochips och popcorn:P Sen satte jag och Sara upp tältet, från början såg det säkert komiskt ut- Men sen bad vi pappa om hjälp och han förklarade, det visade sig att Sara hade haft rätt om hur man satte upp tältet:P Sen så badade jag Sara och Alva i poolen tills pappa sa till Alva att gå och lägga sig, vi hoppade in i det då stekvarma tältet och satt och myste, spelade mobilspel och åt chips och popcorn och drack festis:)<3 Min pappa försökte även skrämma oss, men man bli inte så rädd av det här:
- Hohoho! Jag är ett monster! Gå och lägg er! *mörk stämma* Vi satt inte direkt och darrade där inne i tältet:P Sen borstade vi tänderna och gick och la oss. Jag hade ställt mobilen på 1:00 men efter ca 45 min efter att mobilen ringt vakande jag och satte mig upp och slog av alarmet, sen skulle jag väcka Sara men huvudet föll tillbaks ner på kudden och jag somnade om. När jag vaknade nästa gång var klockan kvart i 7 och vi skulle BADA! Vi satte på oss bikini och hoppade huttrande i det kalla vattnet, vi doppade oss som hastigast och skyndade sen upp. Vi bestämde oss för att vänta tills solen kommit fram till poolen:P Vi satte på oss pyjamasen (Sara hade en stor t-shirt) och åt mackor som varit i kylväskan under natten, vi skulle igentligen ha druckit juice också, men jag glömde glas och vi orkade inte gå in och hämta. Sen gick vi ner och kände på vattnet, och sen hoppade vi i! (Med pyjamasarna på!) Fast jag hoppade i först och Sara fotade och sen så gjorde vi tvärtom. Sen gick vi upp och satte på oss bikinisarna och badade en lång stund innan vi gick upp och spelade mobilspel och sen packade vi ihop grejerna och sen var det tid för Sara att gå hem:'( Jag skulle iväg till farmor:)  Hemma hos farmor har vi myst, gått på promenad med hennes vovve och varit och badat:) Förresten, jag har bestämt mig för att testa att skriva mindre smileysar och inga förkortningar när jag skriver långa inlägg, dom korta kommer dock att fortsätta se ut dom vanligt! Bilder kommer att komma under kvällen eller imorgon. Sen vet man ju inte, jag kanske fortsätter med smileysarna, som ligger mig varmt om hjärtat:P Sen efter middagen ska vi åka hem till oss igen, farmor ska vara hos oss tills mamma och pappa kommer hem, dom är ute med några kompisar^^
Ha det bra!<3 :)


Kommentera och gör mig glad!
Postat av: sara

har fixat en header nu den vart jättefulsom du ser, ja va tvungen att byta temaför annars passade den inte så bra, tog bara nått, hoppas att den duger:)

2009-07-02 @ 21:11:00
URL: http://sarabubbis.blogg.se/
Postat av: sara

gu va roligt det va<3

2009-07-03 @ 10:16:54
URL: http://sarabubbis.blogg.se/

Tack för att just DU kommenterar min blogg sötis<3:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den kan jag inte se)

Har du en blogg?

Skriv en kommentar=)

Trackback
RSS 2.0