27 grader i poolen!

Japp :D Här hemma hos oss har vi 27 grader i poolen, riktigt myyyyser av lycka!<3 Inte ett moln på himmlen toppar bara upp det =D Idag har Emilia, ja, Alva, mamma o pappa varit o badat ;P Emilia o ja varvade mellan att bada, sola o basta! Haha xD Nu har Emilia precis cyklat  hem o ja ska sätta mig på altanen me juice o en bra bok! Riiiiiktigt härligt!<3 :D

Haha xD Vår misse brukar promenera över tangentbordet, o titta va fint han skrev! ''vtyv'' Haha xD

Bild på vår pool :)

-------------------------------------------------


POOOOOOOOOOOOOOOOOOL!


---------------------------------------------------

Haha xD Nu kmr en RIKTIG bild på poolen ;P



Nejj, nu ska ja ta o gå ut o njua ordentligt av solskenet! Gör det du också!<3

Kommentera och gör mig glad!
Postat av: sara

snygg poooool:^D^^ man måste ju komma och testa den^^ hahaxD fast det är väll samma som förra året elr?^^

2009-06-26 @ 20:49:12
URL: http://sarabubbis.blogg.se/

Tack för att just DU kommenterar min blogg sötis<3:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den kan jag inte se)

Har du en blogg?

Skriv en kommentar=)

Trackback
RSS 2.0