Äntligen!

Jaaaah! Äntligen dax för en tävling som e typ varje år (var förra året iaf) hihi xD Gissa vilka som ska dit o fota!? Haha xD Ja o Sara!:D<3 Ska bli jättekyl :)

Bilder från förra året (ursäkta kvaliten, fick börja låna systemisen först nu i vintras)

Mmm, klubbor!

Från travet;P  Ja tänker:  Vill ha! Vill ha!

Saras foppatoffengrejhäst, haha xD

Ni får se en bild långt ifrån (dom som e nära e ännu värre :O)

Mmm, tårta! Just det, bilderna från tävlingen var det!

Aaah! Inte ramla på isen! Haha xD Ja glider på isen, sara fotar (lääääänge sen)
(Hade lillsyrrans kläder på mig, haha x)

Weehoo!

Hopp!

Weee!


Kommentera och gör mig glad!
Postat av: sara

saknar klubborna, hahaxD

2009-06-27 @ 18:49:03
URL: http://sarabubbis.blogg.se/

Tack för att just DU kommenterar min blogg sötis<3:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den kan jag inte se)

Har du en blogg?

Skriv en kommentar=)

Trackback
RSS 2.0