Blondie

Hejhej! Idag red jag Blondie=) Hon var supermysig faktist, haha xD Kmr inte ihåg att hon brukade vara så lättriden! Vi tränade mkt på skänkelvikningar, vilket jag suger på, haha ;P Sen skulle vi typ göra en galoppövning, där man skulle galoppera från typ en bokstav och sen galopperade man ca tre bokstäver, bröt av travade några bokstäver och sen galoperade man igen ;D Hon hade ganska kraftig galopp lixom^^ Typ i mitten av lektionen tror ja hon jobba under sig lite=D Det kändes som om hon typ höjde ryggen och hon böjde på nacken och blev liksom lättare att rida, haha xD

Kommentera och gör mig glad!
Postat av: sara

va bra att det gick bra:D<3

2009-06-08 @ 17:00:50
URL: http://sarabubbis.blogg.se/

Tack för att just DU kommenterar min blogg sötis<3:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den kan jag inte se)

Har du en blogg?

Skriv en kommentar=)

Trackback
RSS 2.0