Frukost

Godmorgon! <3 Hoppas ni sovit gott=D Det har iaf jag gjort;) Men nu tänkte ja berätta om min lite ovanliga frukost haha xD
 Först kokade ja havregrynsgröt
2 1/5 dl vatten
1 dl havregryn
Och lite salt!
Koka ca 3 min, fast läs på havregrynsförpackningen!
En portion!

När du kokat klart gröten kanj du riva äpplen och lägga i gröten=)
Sen om du vill (o har) så kan du hälla i linfrön & pumpakärnonr^^ Men testa om du gillar pumpakärnor först! Det är inte så gott;P


Sen är det bara att äta! ;P


Kommentera och gör mig glad!
Postat av: sara

läser dina föräldrar min blogg?

2009-06-10 @ 13:51:15
URL: http://sarabubbis.blogg.se/

Tack för att just DU kommenterar min blogg sötis<3:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den kan jag inte se)

Har du en blogg?

Skriv en kommentar=)

Trackback
RSS 2.0