Godmorgon!

Godmorgon! =D Idag går lillsyrran ut ettan :D Grattis tjejen!<3 ;D Hon vaknade samtidigt som lilla mei o sen satt vi och myste o titta lite på tv ;) Vi hade jättemysigt ;P Sen har jag jah va har ja gjort? Typ hållt på och stressat runt xP Hahahaha ^^ XD Nu kör jah me kursiv text igen ;P^^ Har visst börjat gilla den xD^^ =) Nu är klockan 7 så ska snart gå ;P HAhahahaha xD Men kanske ska sluta skriva nu,  idag ska ja till ridskolan:) Sista gången idag då, sen har vi sommaruppehåll, Hoppas man får välja, vill, ha Frasse (Frans) ;P Men nu ska ja sluta,
TREVLIG DAG! OCH LYCKA TILL LILLSYRRAN!


Kommentera och gör mig glad!

Tack för att just DU kommenterar min blogg sötis<3:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den kan jag inte se)

Har du en blogg?

Skriv en kommentar=)

Trackback
RSS 2.0