Hej=)

Hej ;P^^ Efter att Sara & ja sett Twilight så spelade vi xbox, var uten en stund & splelade wii ;P :D Sen så lagade ja middag medans mamma var o hämtade Alva, det blev köttbullar & makaroner ;) Nu ska jag läsa massvis me fullblodsböcker ja fått låna av Sara=D Taaaack så jättemkt!<3333333=D=D=D=D=D Mmmm, imorgon kmr Anné hit (Angelica) får se va vi hittar på för nått ^^ Jaaah, nu ska ja ta & läsa böcker ;D Håller mej nog sysselsatt ett bra tag xD
Fast först ska ja ta & skaffa en ny msnadress ;P

Ha det bra!<3

Kommentera och gör mig glad!
Postat av: sara

varför ska du skaffa ny msn adress?

2009-06-15 @ 20:44:43
URL: http://sarabubbis.blogg.se/
Postat av: Emma

Nee, ja vet inte, skulle vilja ha nå me Kompis typ xP Men fatta ändå inte hur man gjirde xP^^ O den ja ha e bra xP

2009-06-15 @ 21:17:25

Tack för att just DU kommenterar min blogg sötis<3:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den kan jag inte se)

Har du en blogg?

Skriv en kommentar=)

Trackback
RSS 2.0