Imorgon e de skolavslutning!

Hallå hallå! Hoppas ni haft en bra dag=D Det har iaf jag ;D Först när vi kom till skolan kolla vi på högstadiets vårshow, sen åt  vi lunch & sen var vi i kyrkan & tränade:) Vi slutade typ 13:10 ;P Jätteskönt! Sen var ja på ridskolan, fick Blondie, vi red ut, Blondie  var mysig=) Vi fick hoppa några små stockar;) Sen gick ju lillsyrran ut ettan idag=D<3 Grattis!<3 Själv var jag inte med men hon hade kul iaf ;D Jag kmr ev, kanske att visa nån bild på Alva sen, men hinner inte just nu tyvärr=/ Har svårt att fatta att det är skolavslutning imrgon!:P Ja har duschat och nu sitter jag & letar efter nått att se på tv, tar sovmorgon imorgon, så kliver väll upp vid 9 elr nått! Hahaha xD Vi ska samlas typ kvart över tolv, extremt skönt att sova faktist! Visserligen kmr jag att sakna att gå till hästarna under sommarn, men det ska bli skönt ändå, på söndag åkjer dom ju iväg på bete en månad typ, och kmr inte hem förren vi är på´ridläger, så vi får träffa dom igen när vi kmr hem. Kmr sakna Kompis extremt mkt! Älskar dig ju bäbis!<3333 ;D Nu sitter jag & funderar över hur jag ska ha håret imorgon, fast ja hinner nog bestämma, har ju lång tid på mig imorgon, sen imorgon eftermidddag ska ju Sara & ja över till travskolan & säga hejdå till hästarna :'( Kmr sakna dom! Men vi kanske går dit nå mer innan betet också ;P Men nu ska ja titta på tv & sen sova!
Skriver imorgon!
SOV SÅ SÖTT!<3

Kommentera och gör mig glad!

Tack för att just DU kommenterar min blogg sötis<3:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den kan jag inte se)

Har du en blogg?

Skriv en kommentar=)

Trackback
RSS 2.0