Kung Fu Panda

Hej :) Dom andra i my family kikar på Kung Fu Panda, men tror inte ja vill se den, bara namnet känns tråkigt!

Men har gjort nått ändå, så kanske ja kikar på filmen;P

Kung fu panda grej

Hahahahahha ;P För att ni ska fatta va som står så ska ja skriva nedan
Jag vet, borde igentligen sitta me dom andra o kolla på film, men vill inte se den (tror ja iaf) xD Men ska nog kolla lite me dom andra ändå, så skriver ja igen sen!

Ha det bra!<3

Mvh En liten Emmis ;P♣ ÅÅåh, kolla vilken söt liten fyrklöver! <3 ;P (visst e de en fyrklöver?)¨
Nejj, ja ska ta o ge filmen en chans ;P

Kommentera och gör mig glad!

Tack för att just DU kommenterar min blogg sötis<3:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Den kan jag inte se)

Har du en blogg?

Skriv en kommentar=)

Trackback
RSS 2.0